onsdag 26 november 2008

Återblick

Har behov av att blicka tillbaka och kortfattat sammanställa vad vi har gjort på Lärarlyftet;
v. 37 må, ti animation
v. 38 självstudier (litt för min del)
v. 39 må, ti animation (redovisning) Vi la ut våra filmer på YouTube.
v. 40 må, ti självstudier (litt för min del)
v. 41 må blogg, ti webbsida
v. 42 må självstudier (webb på Konstfack em för min del), ti självstudier (litt för min del)
v. 43 må litt sem+webb, ti webb
v. 44 höstlov
v. 45 må självstudier (webb på Konstfack em för min del), ti självstudier (skolarb för min del)
v. 46 må självstudier (webb på Konstfack för min del), ti självstudier (litt för min del)
v. 47 må, ti foto
v. 48 må självstudier (webb på Konstfack för min del) ti självstudier (Photoshop Elements)
Tycker att jag har tagit väl vara på tiden...

Inga kommentarer: